o piesa draga


Nu am auzit-o de multa vreme, si candva, cineva, o avea pusa ca fundal, pentru linia in asteptare a telefonului. Nu mai stiam cum ii zice, si dupa ce am fost obsedata de ea cateva zile, l-am sunat pe client sa il rog, sa imi spuna cine o canta si cum se numeste. Imi era asa de cunoscuta. A ras si mi-a spus. Ce sa-i faci, toti avem cate o pasarica , altii au pasarele. Au am cateva stoluri, pot sa umplu cerul cu pasarele mele, daca ar fi lasate libere. 🙂

Posted on 6 Iunie 2010, in Muzica. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. E frumoasă piesa. O am în laptop.

  2. 🙂 ma gandeam eu ca o sa-ti placa.

Lasă un răspuns

