Avatar


Doi batranei, trecuti bine de 60 de ani, merg agale pe trotuar. Sunt ei singuri, nu au sotii, copii le sunt plecati din tara. Cu mainile la spate, se plimba, discutand probleme importante.
– Mi-am pus internet si mi-am facut abonament la cablu, din ala cu multe programe.
– Si eu, ii raspunde celalalt. Si te uiti la filme?
– Da. La filme istorice si din acelea, noaptea tarziu.
– Aha, spune el, cu un zambet cu talc. Dar ce film ai vazut aseara, de exemplu?
– Avatar. A fost foarte interesant. Si incepe sa povesteasca actiunea. L-ai vazut si tu?
– Nu. Eu nu il am.
– Atunci vino la mine sa te uiti. L-am luat de pe internet. Hai sa iti mai arat noutati.
Apoi, discutia lor a lunecat spre pensii si spre politica. Sigur deseara se vor uita la filme. Chiar si din acelea….
Eu nu am vazut Avatar. Dar ei sunt foarte la zi. In ton cu noutatile.

Posted on 6 Iunie 2010, in Povestiri din Cartier and tagged , , . Bookmark the permalink. 17 comentarii.

  1. Tare aş mai vrea să văd doi bătrânei cu ochelarii 3D la Odeon :))

  2. :)) Foarte bine ca tin pasul cu timpurile in care traiesc. Si tatal meu are aproape 66 de ani si a vrut „telefon mobil cu pix” adica touch screen, sa-si puna el melodii acolo si toate cele. Nu-ti spun ce chin pe capul nostru…mereu ne pune sa-i aratam cate ceva si pana a doua zi uita si iar ne intreaba :))

  3. vai de noi… asta ne mai trebuia… 🙂

  4. Nici eu n-am vazut Avatar, din principiu, n’am spirit de turma…
    Apropo de batranei si de tehnologie: am un unchi care’mi trimite mail’uri si scrie tot ce are de scris la rubrica „Subject” 😀

  5. Da, fain. Mama vine la mine. Consumă filme de toate, acțiune, horror. He he he.

  6. Hai să recunosc că – în pofida nebuniei generale – nici eu nu am văzut (încă) Avatarul. Probabil că o voi face la un moment dat, dar bătrâneii aceia mi s-au părut (şi chiar cred că erau) tare simpatici…

    O după amiază liniştită alături de cei dragi!

  7. Avatarul, apăi n-am văzt nâși io Avataru

  8. Nici nu-mi propun sa-l vad…

  9. nu-i nimic. Nu e nici o pierdere.

Lasă un răspuns

