cand ma trezesc dimineata…


Pe ele le vad prima data, cand deschid ochii dimineata devreme. Un coltisor din gradina si camera mea, pline de flori.

Posted on 5 Iunie 2010, in plante, flori si animalute and tagged , , . Bookmark the permalink. 20 comentarii.

  1. Carmen Negoita

    Cu un asemenea colţ de vis, poate să tune şi să fulgere afară… că tot ţi se va părea vremea frumoasă. 🙂

  2. da. imi plac florile si ma umple de energie sa le vad. Sunt delicate si pline de culoare. 🙂

  3. Te trezesti zambind 🙂

  4. da. Ca am ochii infloriti. 🙂

  5. servus…
    superb coltisor…
    numai bine!

  6. bine-ai venit! 🙂 un coltisor de impartasit cu prietenii.

  7. Frumoase. Şi tragem concluzia din ceea ce vedem că sunt foarte bine îngrijite… Florile ne colorează în fiecare zi viaţa, aducându-ne şi arome şi linişte interioară, nu numai vizuală…

  8. sunt dragalasele mele. Vi le ofer, cu dedicatie, Geaninei si tie. O seara placuta sa aveti!

  9. bun gasit… din nou… de data asta in… blogolume, Gabriela.
    multumesc.
    toate cele bune!

  10. 🙂 toate cele bune, si tie!

  11. Ce frumoase sunt! 🙂

  12. am mai multe, dimineata am pozat un coltisor. 🙂

  13. Şi eu am floricele care îmi zâmbesc când mă trezesc. Sunt foarte mândru de ele. Nu le-am pus de multă vreme, dar cresc văzând cu ochii.

  14. De musai sa vin sa le vad! 😉

  15. ce coltisor de vis! Sa mai spuna cineva ca Raiul e doar o poveste! Cum sa fie, cand tu … ne prezinti fotogratii de la fata locului?! 😀

    Duminica placuta!

  16. esti foarte draguta. Am o pasiune pentru flori, iar balconul si apartamentul meu sunt o gradina de vis. Viata e un vis intr-un alt vis, se spune. Bine-ai venit pe blogul meu.Te mai astept, daca ti-a facut placere. 🙂

  17. Splendid! Un decor de liniște.

    • e frumos in camera mea. Cand se lasa seara, uneori aprind lumanari, discrete, in unghere, printre plantele din camera. Lumini firave se proiecteaza si dau o caldura placuta. Privesc, cum aterizeaza si decoleaza avioanele, din fotoliu, parca as locui langa un cosmodrom.

Lasă un răspuns

