ei, nu conteaza ca nu avem bani, avem muzica…


Posted on 4 Iunie 2010, in Muzica. Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. E frumos sa invarti cutitul fara mila’n oamenii obositi? A?
    Muzică de pe „vremea noastră”… Ce le mai dănţuiam prin discoteci… ş-acum când mă dau jos din pat, trosnesc din toate incheieturile!
    P.S. Vreau la mare!

  2. ei…nu ai voie. Eu sunt mai „mare” decat tine si sunt foarte activa.
    Azi mi-am sunat niste prieteni, la un post Tv, fosti colegi de la radio, sa ii intreb de o piesa care ma obsedeaza de cateva zile. 🙂
    si asa a fost o piesa vesela, numai buna de inviorare la sfarsit de saptamana. 🙂

  3. Nu ştiu ce ne-am face fără muzică. Şi fără poezie…

  4. Mamăăă, ce chef de dans, soare şi apă mi-ai făcut! Şi când văd vremea de afară, care-mi contrazice nick-ul…

  5. Carmen Negoita

    Eeeei… de mult nu am mai auzit melodia. Este numai bună de ascultat pe vremea asta excelentă. 🙂

  6. Asta a fost si ideea, sa inveseleasca vremea mohorata de afara 🙂

Lasă un răspuns

