pe cararile vacantei


Fotografiile acestea sunt facute, intr-o calatorie la Stana de Vale, si la Lacul Lesul Ursului.

Această prezentare necesită JavaScript.

Posted on 14 Mai 2010, in Impresii si imagini din calatoriile mele. Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. Carmen Negoita

    Deja ma faci sa visez la concediu… 🙂

  2. ne face bine sa visam uneori 🙂

  3. Sper sa ajung si eu anul asta pe la susnumita stana. Se pare ca e o zona frumoasa.

  4. e o zona splendida…merita sa mergi. E naturala, salbatica, pitoreasca.

  5. Ooooo, concediule pe unde-mi ești…

  6. 🙂 a fost o zona, de vis….am fost intr-o plimbare de o zi la Stana de Vale. Dar a fost atat de frumos! Parca am fost in alta lume.

  7. Superbe imagini, superba destinatie!

Lasă un răspuns

