la tara


Mi-e dor de locurile copilariei mele….avea dreptate Creanga. Nici eu nu as fi spus mai bine. Mi-e dor de vara, de ierburi calde, de miros de padure si de valea care curgea linistita si clara peste bolovanisul adus din munte.

Posted on 12 Mai 2010, in Impresii si imagini din calatoriile mele. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Mărturisesc că aş fi foarte fericit dacă aş scăpa de Bucureşti… Deşi m-am născut aici…

  2. Cristi, stii ce zicea Blaga? „vesnicia s-a nascut la sat”. Imi plac oamenii care vad si gandesc dincolo de efemeritatea clipei. Uite, pentru tine si Geanina o sa mai postez o fotografie, din aceeasi zona. Ma amuza ca fac si eu ca si ceilalti, va privesc pe voi doi ca pe o singura entitate. 🙂 Sper sa nu te superi.

Lasă un răspuns

