trandafirul si margareta


Suna ca un titlu de carte. Imi aduc aminte de Maestrul si Margareta. V-am mai spus ca trandafirul meu japonez infloreste in doua culori diferite. Are flori roz deschis si roz inchis. Asa e el, si stie ca nimeni nu poate fi perfect. Iar eu il iubesc ca e cuminta si da flori care tin cate doua zile. Iar margaretele africane, sunt pline de voiosie pe geamul de la bucatarie. Am uitat sa va spun, ca acum doua saptamani, ele aveau o singura floare. dar acum, au un buchet. Si miros a floarea soarelui. Haideti sa vedeti!

Posted on 10 Mai 2010, in plante, flori si animalute and tagged , . Bookmark the permalink. 22 comentarii.

  1. Ce frumoase flori, asa ca pentru luni dimineata!
    Si un pic off-topic: ma bucur mult ca ai schimbat lookul blogului si ai renuntat la negrul acela. Mie imi este greu sa citesc blogurile pe fundal negru, si imi pare rau atunci cand stiu ca mi-ar placea sa citesc pe cineva si nu o pot face suficient de des pentru ca ma oboseste acest fundal 🙂

  2. ai dreptate…acum constat si e cat de obositor e de citit pe fundal negru. Am ales o cluoare neutra, culoarea nisipului. Si asa vine vara. 🙂
    Ma bucur ca iti plac florile mele.

  3. Margaretele sunt atat de dragute.. si eu vroiam, am doar din cele ‘ normale’, dar nu am gasit un ghiveci care sa-mi placa foarte mult. Anul viitor imi voi cumpara cateva, in mod sigur!

  4. Margaretele sunt superbe. Trandafirii-mi par ca o propagandă, ca un sistem băgat cu forța astfel încât am ajuns să mă satur.

  5. ca si orice lucru prezentat in exces, se demonetizeaza, numai ca acolo e un trandafir japonez, si infloreste in doua culori, unele flori sunt roz deschis si altele roz inchis. Ma bucur ca iti plac margaretele africane. stii ca au un usor parfum de floarea soarelui?

    • Îmi plac. Parfumul de floarea soarelui nu l-am perceput. Nu-s prea fin la mirosuri. Poate că-s fumător. În fine, are mama și am să le miros mai atent.

  6. :)…semintele de floare soarelui au un miros aparte…si floarea soarelui are. ce are mama ta? floare soarelui sau margarete africane? frunzele de margarete africane sau petalele, daca le strivesti usor intre degete, au un miros, cum iti ziceam mai devreme.

    • Margarete africane are. Nu m știut amănuntul cu strivitul petalelor. Am să-ncerc. Poate mi-a arde o colindă mama că-i voi strivi petalele. 😀

  7. mor de ras, aici…:))

  8. Carmen Negoita

    Atat de mititel este trandafirul tau japonez? Stiam mai mare aceasta planta. Iar margaretele sunt superbe…

  9. in florarii, trandafirii sunt tratati cu inhibitori de crestere. L-am cumparat anul trecut, si a mai crescut de atunci. Abia acum e sesizabila cresterea.

  10. Io cactuși-i iubesc de mic.

  11. uite, sa stii ca pana nu demult, nu-mi placeau cactusii…acum insa, imi plac. Imi amintesc cand odata, lucram la ziar, intr-o zi un tip, a venit la mine cu un cactus inflorit. L-am intrebat daca ma vede chiar asa de „intepatoare”. Mi-a zis ca, asa e presa. Frumoasa dar intepatoare. Dar cred si pe mine ma vedea la fel. Doar eram un exponent pe vremea aceea.

    • imi place trandafirul.Eu am pus cate 2-3 culori intr-un ghiveci pt a crea acest efect.Mi-as dori si eu un asa trandafir.

  12. 🙂 ce culori are trandafirul tau? as putea incerca sa ii pun la inradacinat, dar dureaza.

  13. da…toti mi-au placut. Mi-as dori din acesta galben, ca si in poza ta 190620104388. Daca iti pace trandafirul meu, pot sa iti pun si eu. 🙂

  14. multumesc…eu ca pot sa iti ofer? daca te uiti in categoria flori, o sa vezi cam ce platutze am eu acasa

  15. o sa ma uit ,si tu daca mai vrei ceva de la mine ,sa-mi spui.

Lasă un răspuns

