parfum de papadie


El, a venit zambind cald, intr-o zi de primavara. Umbra lui se profila pe cerul adanc, de albastru senin. “Sunt fericit ca te-am gasit, perechea sufletului meu. Imi erau atat de grele sentimentele, sa le tin doar pentru mine. Te rog sa le pastrezi tu, de acum, cu grija, ca ele sunt dragostea noastra unica.” Si i-a inmanat un buchet de papadii imbobocite. Traiau minunat in clipele aceea, insorite, si intreaga natura era imbatata cu un parfum discret de papadie. Florile pe care i le daduse, straluceau atat de galben portocaliu in bataia soarelui. Dar intr-o dimineata, buchetul ei de flori, se transformase intr-un buchet de puf, si o adiere firava, ii smulse pufuletii, imprastiindu-i in iarba verde si calda. Cu o lacrima atarnand de gene, ea vazu umbra lui, indepartandu-se, mai usoara, libera de sentimentele grele. Semintele purtate de vant, vor face ca anul viitor sa apara alte papadii. Si cine stie in ce colt de lume, el va oferi alteia un buchet?

Posted on 9 Mai 2010, in Povestiri din Cartier and tagged , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Buna dimineata, Gabriela. Cautam o fotografie pentru postarea mea de inceput de saptamana si asa am ajuns aici. Papadia! Sunt prietenul apropiat al papadiei, o indragesc si am redat-o pe drept in scris ca pe o adevarata fiinta. Mi-as dori tare mult sa folosesc fotografia din aceasta postare. Daca am facut o nedreptate folosind-o, rog un simplu raspuns aici, pentru ca voi primi un email si o voi sterge. sper sa am trecere inaintea ta cu cererea mea. In articol va exista ling pentru fotografie. Multumesc.

  2. Poti sa o folosesti fara probleme. E o fotografie de pe net. Nu e nevoie de link pentru poza. Nu am mentionat sursa ca era ceva desktop ori deviant art. Si pe vremea aceea era imcepatoare in ale blogurilor. Poti sa mi dai un ping sa vad ce ai scris. 🙂

Lasă un răspuns

