atata vara e in noi


Posted on 8 Mai 2010, in Povestiri din Cartier and tagged . Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. imi place si asta la nebunie! eu cred ca tu ai ceva capacitati paranormale, parca prea imi intuiesti gusturile muzicale…
    O piesa optimista pentru o zi de sambata. Uikend frumos, Gabitza!

  2. :)…am ceva capacitati care par anormale. 🙂 weekend placut si tie, Georgiana!

  3. ce frig mi-e… brrrrrrrrr. vorbim mai prin iulie asa…

  4. 🙂 in Transilvania, vremea este frumoasa si cerul este senin! Asa ca hai la noi. Si mai ales e cald.

  5. OOoooo, tarif! ne-am tras un nou look! imi place, e fresh!

  6. mai trebuie schimbari. Ma bucur ca iti place. e mai ordonat, mai bine organizat.

  7. asta era si ideea. 🙂

Lasă un răspuns

