te iubesc atat de asa si-asa


Posted on 6 Mai 2010, in Muzica and tagged . Bookmark the permalink. 12 comentarii.

  1. Cristi Faur

    Superb…
    Mie-mi place asta:

    🙂

  2. cand ma gandeam ca nimanui nu i-a placut ca nu am avut comentarii…mia mi-a placut si am tot fredaonat-o o vreme 🙂

  3. faina si piesa catre care mi-ai dat link

  4. cu ca tot ai deschis cutia Pandorei… :

    🙂

    PS Multumesc ca mi-ai amintit de Alina Manole…
    „fara nici un motiv” 🙂

  5. be welcome…
    mie-mi vine-n minte ca… „…Clujul e tot hohotire de clopote”, dar traiesc la 10 km de locul in care Blaga a copilarit 🙂

  6. Na c-am greșit secțiunea. Nu aici trebuia să scriu dar voi închide zecile ferestre

  7. he-he….intrebam unde traieste Cristi 🙂
    pe tine te las sa dai o fuga pana la bucatarie

  8. „Mecca noastra”… are desigur legatura cu Ardealul :)) cel putin asa zicea unu’ din blogroll (http://adrian-paunescu.blogspot.com/) 🙂

    Ma rog… ala-mi place tare si-l stiu pe de rost…

    Cu Paller cred c-as fi putut petrece „viata pe un peron”…

    cu patrasconiu insa… nu cred ca m-ai putea vedea pe aceeasi banca in Botanica 🙂

  9. :)…asta e o boala incurabila… si eu stiam toate piesele de la cenaclu…nu lasam una, neinvatata, puteam da la facultate din asta

Lasă un răspuns

