clopotei de vis- campanula


Am gasit niste clopotei interesanti. Mi-am dorit de mult si acestia sunt un soi, curgatori. Campanula sau steaua italiana cum mai sunt denumiti, sunt plante perene. Prefera locuri luminoase si calduroase. Specia aceasta, pe care am cumparat-o eu, mi-a spus producatorul ca ierneaza afara. E viguroasa si are culoarea un albastru pastel.

Posted on 24 Aprilie 2010, in plante, flori si animalute. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Este o incercare de-a evita „ca…” Oricum, oamenii isi dau silinta in comunicare…Ne luam si dupa jurnalisti…

  2. :)…isi dau silinta sa comunice, nu ii intereseaza cat de corect vorbesc. Uneori, mi-e rusine sa sunt straini care vorbesc mai bine si mai corect romaneste decat o facem noi.

Lasă un răspuns

