cele doua gratii


V-am povestit ca timp de 3 zile, la Cluj e o expozitie de flori. Mi-am cumparat cateva si vreau sa va arat. Acestea sunt cele doua dalii, una galben spre portocaliu si alta de culoarea visinei. Cele doua, vor creste inaltute, pana la 1,5  metri. Desi multa vreme am preciat daliile doar ca plante de gradina, am hotarat ca trebuie sa trec peste idei fixe si sa le pun in valoare pe balcon. Daliile nu sunt pretentioase. Nu necesita ingrijiri speciale. Au o larga varietate coloristica. Mie mi-a luat vreo jumatate de ora sa ma decid la culori. Sunt inalte sau pitice. Infloresc pana la primul inghet. Necesita lumina si udare abundenta, dimineata sau seara.

Posted on 24 Aprilie 2010, in plante, flori si animalute, Povestiri din Cartier. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. astea sigur se fac de 1.5 metri? ca vad ca deja au flori…. nu cumva sunt pitice?
    am si eu dalii, le-am pus in pamant de ceva zile…. (tuberculii/cartofii ii scot la inceputul iernii din pamant, ii pun in beci) si ale mele depasesc lejer 2 metri si au exact acele culori ca cele din poza ta.
    vad ca investesti mult in flori, admir asta, insa locuiesti la curte sau la bloc?

  2. Locuiesc la bloc, dar am un apartament insorit si o terasa de 7 metri. Spre fericirea mea, ca pot sa-mi pun plantele. Astea le-am cumparat de la expozitie. Acum au deja 40 cm inaltime. Stiu cum sunt tuberculii de dalii, dar eu prefer sa cumpar flori cand deja sunt crescute. Vreau sa le vad inflorite mai repede. 🙂

Lasă un răspuns

