dragoste de scorpion


Inalt, brunet, cu ochi albastri, Costin este visul multor femei. Impresioneaza prin simpla prezenta. Are un aer mistic. Iti da senzatia ca e un om care arde pe dinauntru. E un tip educat si sofisticat, foarte atent la detaliile propriei persoane. Un “scorpion” standard si fara sa vrei, prin atitudinea lui, iti impune sa te ridici la un nivel al exigentelor ridicat. E un perfectionist din unele privinte, mereu nemultumit de sine si de altii. Acum doua zile vorbea cu Mihai, un prieten, despre Iulia, tanara superba cu care  l-a vazut de cateva ori. “ Da, e prietena mea. Locuim impreuna. Stie ca nu o iubesc. I-am spus ca eu nu pot iubi pe nimeni. Si ea ma accepta asa cum sunt. Daca pentru pentru ea e ok, nu vad care ar fi problema. Nu-mi impune nici o restrictie. Pot sa ma intalnesc cu cine vreau, cand vreau. Stie ca uneori ma intalnesc si cu alte femei. Nu o deranjeaza, sau cel putin asa mi-a spus, doar sa fie prietena mea si sa fim impreuna. E o relatie perfecta.” Prietenul il privi cu curiozitate si invidie in acelasi timp. Stia despre Costin ca nu lucreaza, doar Iulia . Costin avusese un business iar o cadere de piata l-a facut sa piarda tot ce avea. Acum, nu se putea redresa financiar. Asta nu il impiedica sa ia masa la restaurant si sa imbrace elegant, aproape extravagant, mai mult ca sigur din banii prietenei sale. Mihai nu putu sa nu se gandeasca la ce atractie ciudata o fi intre cei doi, sau ce conventii particulare incat prietena sa accepte o asa relatie cu sens unic. Doar ea il iubea cu emotie profunda si devotament maxim!

Posted on 22 Aprilie 2010, in Povestiri din Cartier and tagged , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Ca parinte, cu fata de maritat, sunt indignat.

  2. trebuie sa stii ce toate povestirile mele sunt reale…si eu sunt indignata…:)

Lasă un răspuns

