abutilon – teiul de interior


Abutilon, este o planta de interior foarte apreciata. Infloreste spectaculos daca isi gaseste o ambianta adecvata.  Seamana cu hibiscus, nu este parfumata. Poate ajunge pana la 1,5 m inaltime.Creste in interior pentru ca nu agreeaza curentii de aer si nici diferentele mari de temperatura. perioada de inflorire este din mai pana in noiembrie sau chiar mai tarziu. Pe timpul iernii are nevoie de o perioada de repaus. Se uda mai rar si nu i se administraza ingrasaminte. Vara, in schimb, are nevoie de multa apa. Nu e pretetioasa. II place lumina dar nu sa fie expusa la soare direct.

Posted on 18 Aprilie 2010, in plante, flori si animalute and tagged , , . Bookmark the permalink. 12 comentarii.

  1. Superba floare! Ai si de asta???

  2. da…:) cel galben cu multe flori…

  3. Vad ca esti indragostita de plante! Ma bucur. Si eu sunt 🙂 Chiar azi imi plantez 2 Clematite superbe si cativa trandafiri agatatori.

  4. :).. ce culori au clematitele?

  5. Una mov ( Mia) si una alb-roz ( Montana). Toata gradina mea e pe nuantele alb/roz/violet. Nu-mi place sa amestec prea multe culori. Singura ‘ abatere’ e o Forsythia si cativa trandafiri galbeni, dar nu sunt in gradina mare, asa ca nu strica paleta 🙂

  6. 🙂 cred ca cele din soiul montana sunt pitice…nu sunt cataratoare 🙂 dar sunt mai delicate si nu au flori asa de mari ca si soiurile cataratoare

  7. Ce am eu nu sunt pitice. Montana are câteva ‘variante’ , vreo 4-5 cred, dar eu încă nu am găsit/văzut din cele pitice. Am studiat arhitectura grădinii si peisagistica ( in cadrul ‘amenajari interioare si exterioare’ ) insa e deosebit de greu sa cunosti toate plantele :). E nevoie de mult timp si multă experienţa, iar eu sunt abia la început.

  8. :)…orice are un inceput…pentru mine sunt o pasiune, plantele de interior…ca nu am gradina, altfel cred ca as fi experta.. :)..glumesc…aveam intr-o vreme o colectie de reviste Gradina mea de vis, si le citeam si ma uitam la poze, in fiecare dimineata incat fostul meu sotul m-a intrebat „ingrijorat” daca vreau sa dau cumva la facultate.

  9. Pai, esti deja experta. 🙂 Si eu colectionez reviste de specialitate, atat de interioare cat si de gradini. Nu mai am loc pt ele de muuuult timp. Din fericire am o cafenea si de 2 ani las toate revistele acolo, asa nu-mi ocupa loc inutil iar clientii le rasfoiesc cu mare placere!
    Plantele de interior nu ma pasioneaza atat de tare.. 🙂

  10. 🙂 nu prea ai timp…e bine cand se pot bucra si altii de colectiile de reviste. Si pe mine ma pasioneaza amenajarile interioare. Dar acolo, recunosc deschis, nu sunt experta… 🙂

  11. eu am din acela portocaliu variegat.Am pus in primavara aceasta lastari de roz si galben la inradacinat,si nu am avut succes.I-am pus direct in pamant cu pet in cap.Mai bine ii puneam in apa si dadeau radacini mai sigur.Asa l-am inmultit pe al meu si am dat la prietene.

  12. Am uitat sa-ti spun,daca vrei ,trimite-mi adresa si iti trimit ,am gata inradacinat.

Lasă un răspuns

