Sunt reclame pe care le iubim


E o reclama care mi-a fost foarte draga.  In general, publicitatea ne este servita in mod agresiv, suntem bombardati zilnic de spoturi si clipuri publicitare, tot ce ne incojoara poarta intr-un fel amprenta acestei industrii. Vedem mereu reclame grosolane, continand mesaje impachetate intr-un invelis umoristic de prost gust, creat pe formatul unor consumatori cu un caracter de neciopliti. Publicitatea, ca orice produs media, este in acelasi timp un formator sau modelator de caractere. Exista insa si alt gen de publicitate, creata de companii care isi merita pe deplin numele. Va place? Nu am calatorit cu British Airways dar o sa tin mereu mintele numele acestei companii aeriene datorita clipului pe care l-ati urmait deja.

Evident ca trebuia sa apara si o parodie. Pam Ann este o stuardeza aflata in prima, si ultima zi de munca pe acest avion. 

Posted on 6 Aprilie 2010, in Despre Media and tagged , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. salt gabita

    atat de mult am vrut sa vorbesccu tine… si atat de mult m-am gandit la tine de cand sunt la SOMES tV. Am atatea sa-ti spun. Lumea este atat de rautacioasa si tu de atatea ori mi-ai spus nisste lucruri de care acum ma lovesc. Te rog sa-mi trimiti un email cu nr. tau de tel pentru ca vreau sa vorbim. cu drag si respect al tau discipol Ioana Jeler

  2. ti-am trimis un mail si sper ca l-ai primit. Ma poti suna cand vrei. Gabriela, cu drag.

  3. miscellaneous11

    Si mie mi`au placut reclamele. Exista unele foarte sugestive si dragute, rezultat al ideilor unor oameni originali, care stiu cum sa impresioneze. 🙂

  4. publicitatea e o intreaga stiinta si arta in acelasi timp. Sunt echipe care se ocupa de creatie in domeniul publicitar, in colaborare cu cei de la productie sau marketing. Scopul pubicitatii este sa vanda produsul pe care il promoveaza. Imi aduc aminte de reclama de la Nike. Compania a organizat un concurs pentru un logo care sa reprezinte marca. In timp ce multi au venit cu idei sofisticate, autorul a facut un design simplist. O linie alba pe un fundal negru. Stim deja cine a castigat si logo-ul respectiv este reprezentativ pentru Nike.

Lasă un răspuns

