Datura, exotismul unei plante care face impresie


Stiti deja ca imi plac florile si in special plantele exotice. Datura e una dintre ele desi momentan nu am una acasa. Dar stiti cum se spune:” asta imi mai lipsea”… E o planta spectaculoasa, are florile in forma de trompeta. La noi sunt cele mai des intalnite cu flori albe. Sunt deosebit de parfumate. V-am convins deja ca ati vrea sa aveti o colectie de plante? O casa fara plante e o incapere moarta. Nu traieste, nu respira, nu are viata, e doar o adunatura de obiecte. Si asta poate sa spuna multe despre locatarii ei.

Posted on 6 Aprilie 2010, in plante, flori si animalute and tagged , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. e o planta frumoasa, intr-adevar! daca nu ma insel, denumirea populara ar fi laur iar frunzele exemplarelor de prin america sau africa contin substante folosite in drogurile asa zis usoare ( se vindeau in magazinele cu plante etnobotanice)!

  2. e o planta foarte decorativa dar foarte toxica. nu stiu daca e laur sau nu. o sa ma documentez.

  3. anul acesta am si eu datura pt prima data.Inca nu a inflorit,dar e frumosa tare.Persoana care mi-a dat-o mi-a spus ca e crem.Abia astept sa infloreasca.

  4. e frumoasa dar e o planta otravitoare. Eu nu am , din pacate. NU mi-m cumpatat inca.

Lasă un răspuns

