Jocul cu imaginatia altora


Mi-a placut publicitatea ca domeniu, ca dealtfel toate joburile in care a trebuit sa castig bani prin creatie si implicare. E fascinanta. O adevarata industrie care lucreaza cu tehnologie moderna , informatie complexa, psihologie, toate acestea trebuind sa sustina partea de marketing din cadrul unei companii. Publicitatea ar trebui sa fie vehiculul care vinde produsul, serviciile sau promoveaza imaginea firmei. E adevarat ca la noi, exista foarte putine agentii de publicitate adevarate, care sa lucreze cu strategii si campanii concrete. La noi exista in general firme care executa diverse obiecte publicitare sau agentii care cauta clienti oferindu-le produse realizate de altii. Am fost cam indignata cand un bun amic de-al meu, ajuns mai tarziu art director la una din marile companii publicitare americane, mi-a spus asta. „Cum adica, vrei sa zici ca la Cluj nu avem agentii de publicitate?” Nu prea. Nu avem agentii care sa creeze concepte. Nu avem genul de publicitate care vinde produsul. Va mai amintiti reclama la salam sasesc? Ei bine…aceea a fost una adevarata. Haideti sa va arat o reclama primita de ceva vreme de la un alt amic, directorul unei mari companii publicitare din Dubai. Ce ziceti?

Anunțuri

Posted on 5 Aprilie 2010, in Despre Media and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: