Dipladenia, o cura pentru suflet


Cand sunt trista sau am apasari, ies de acasa si caut magazine de flori. Imi cumpar cate o planta noua, la ghiveci si ma ocup de ea. Fiecare planta imi sugereaza un nou inceput. Un punct in care ma redefinesc si ma impac cu tristetile care m-au coplesit la un moment dat. Asta e una dintre plantele noi. Dipladenia.

Un nume exotic, o existenta si o aparitie delicata la mine acasa. Un colt de tara exotica, o zona cu plante, flori, nori, nisip si plaje. Vreti sa stiti cate flori am acasa? Multe. As putea deschide o florarie cu franturile din sufletul meu. Acasa e o jungla. Paradisul in care ma refugiez uneori ca sa ma pot incarca pentru o noua batalie cu viata sau pentru o noua provocare. Ce poate fi mai minunat decat sa privesti primele raze ale zilei, cercul de un rosu intens care isi face aparitia dupa un deal mare? Iar eu stau in fotoliu, in fiecare dimineata, cu un ceai sau o cafea si cateva plante exotice si contemplez fiecare rasarit prin fereastra imensa, cat un perete, a camerei. Scaldata in lumina, e momentul in care imi adun enegia pentru o noua zi.

Posted on 5 Aprilie 2010, in plante, flori si animalute and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

