Botanelul


Botanelul, numele i-a curs ca un scancet de pui de mata. Avea un nume pus de stapanii lui care ni l-au adus in vizita. 

A ramas la noi vreo 2 luni ca era iarna si ii inghetau mustacioarele. Avea un nume de fetita, pus aiurea, Puca, pana cand am descoperit ca avea o atractie speciala fata de cealalta pisica din casa, Pufy.

Si cum nu stiam sa fie lesbi, am inteles ca Puca era de fapt un motanel. Nu stiam ce nume sa ii pun asa ca, Botanelul i s-a potrivit perfect.

E un motan persan, cu blanita bej si ochii aurii, cu mare chef de joaca si foaaaarte simpatic. Ii place sa stea in chiuveta si apa vrea sa bea doar de la robinet. Ii place sa stea unde vrea muschii lui, doar e pisica si stim déjà ca pisicile isi cam impun punctele de vedere. Aici era un puisor de o luna si se vedea deja mare.

About Gabriela

Pasionată de cunoaștere, de literatură și scris.

Posted on 7 aprilie 2010, in plante, flori si animalute and tagged , , , . Bookmark the permalink. 10 comentarii.

  1. Carmen Negoita

    Simpatic foc… iar numele e chiar haios. 🙂

  2. foarte dragalas….doar ca nu l-am putut tine, chiar doua pisici in apartament era cam greu…plus ca dorea sa devina seful casei si incepuse un conflict cu Pufy 🙂

  3. Vai cat e de draguuuuuut! Si una din pisicutele mele sta toata ziua in chiuveta :D. Am 2 pisicute pe care le tin in apt si nu cred ca e dificil cu ele, dimpotriva, isi tin companie foarte bine! La casa mi-e frica sa le las afara, din cauza cainilor de pe-acolo..
    Numele e super simpatic!

  4. 🙂 e un dralagalas.

  5. E mortal cum tronează-n chiuvetă. He he he

  6. e foarte simpatic tipul 🙂

  7. Dar cum se uită. =))

  8. sta in chiuveta doar cand ma pregatesc sa fac baie…uite ca acum intru la intimitati, pe aici :)si apa bea doar de acolo, de la robit. nu vrea in ruptul capului, din castronel.

  9. mda…cam asa ceva 🙂

Lasă un comentariu